wtorek, 12 marca 2013

Nie samym gotowaniem Morrine żyje...

Obiecałam sobie, że w nowym roku będę brała aparat, gdzie tylko się da. Żałuję tylko, że tak mało się dzieje, a za oknem ciągle śnieg... Ileż można robić zdjęć płatkom śniegu? Czekam na przyjście wiosny i trzymam kciuki, że tym razem wyjdzie mi wyjazd do Kampinoskiego Parku o świcie.

Zanim jednak przyjdzie wiosna trzeba znaleźć inny obiekt do fotografowania.
Kiedyś po koleżeńsku robiłam zdjęcia dla Krupa Projekt, pierwszy raz zgłębiając temat fotografii produktowej. Biżuteria jest bardzo wdzięczna do fotografowania.

Tym razem jestem bardzo zadowolona z tego co udało się zrobić. Te zdjęcia podobają mi się znacznie bardziej, niż rezultaty pierwszego podejścia, a to chyba dobrze, bo to powinno oznaczać progres.

A jeszcze jak słyszę takie opinie, jak niżej, to już w ogóle obrastam w piórka. Miód na moje serce i motywacja do dalszej nauki.

Moja biżuteria wygląda bardzo ekskluzywnie. Nie patrzę na nią w ten sposób, bo oglądam ją przez długie godziny podczas obróbki w pracowni. Wtedy jest wymagająca, niekiedy kłopotliwa ale na tak dobrych zdjęciach mnie uwiodła
 Zapraszam na 25 wybranych fotek;)






 



















 Mam nadzieję, że was też ta biżuteria uwiodła. Życzę Krupa Projekt samych sukcesów i trzymam kciuki za nowe pomysły!

4 komentarze:

  1. Biżuteria nie zupełnie w moim stylu, chociaż oczywiście olbrzymi szacun dla wykonawczyni za talent. Najbardziej podoba mi się pierścionek z ostatnich dwóch zdjęć - początkowo byłam przekonana po obejrzeniu zdjęcia numer 9, że to zawieszka naszyjnika, mająca wisieć kamyczkiem do dołu :D

    Natomiast foty MISTRZOWSKIE!!!!!!!!! Absolutnie. Nie wiem czyim pomysłem było użycie drewna, ale genialnie się komponuje jako tło. Co jedna fota to ciekawiej doświetlona, fajnie pracujący focus i kontrast, wyszły też różnice w BW w zależności od koloru foconych oczek :D Miazga z samego rana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za fachową opinie;) Faktycznie trochę zabawy było z BW i manualnym focusem. I przez ten drugi fakt powiem nieskromnie, że jestem mega dumna z tych zdjęć. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie bede Ci sie tu rozpisywal:) Zdjecia sa doskonale, tak technicznie jak i kompozycyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Canis :) miło to słyszeć/czytać ;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

© MorrineLand, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena